Hei taas pitkästä aikaa!

Tuohon edelliseen kirjoitukseen vähän jatkoa. Eli ihan oikeassa olin. Ei se reissu siihen työpäivään loppunut. Emännän kanssa käytiin vähän asioilla kaupungilla ja haettiin isäntäkin paikasta nimeltä rautatieasema. Sitten mentiin Tuulan ja Hanskin luo. Aina kun mä pääsen sinne, niin mun on ihan pakko juosta kauheeta vauhtia takkahuoneeseen. Sitten asian mukaiset tervehtimisseremoniat. Eli kauhea häsellys Tuulan ja Hanskin jaloissa. Ja tietenkin vielä piti moikata ihan ääneenkin. Emäntä toi Tuulalle ison kassin missä oli paljon niitä herkkuja. Sitten emäntä kertoi, että mitä piti antaa milloinkin. Mä kun oisin voinut ihan kaikki ottaa kerrallakin. Ja sitten ne kaiki häipy! Onneks aika meni kuitenkin aika nopeasti, kun tutkin kaikki paikat ja haistelin kaikki uudet hajut. Taisinpa ottaa pienet torkutkin. Lopulta Tuula tuli takasin ja siinä me sitten käytiin välillä pihalla ja välillä katteltiin telkkaria. Hanski oli kuulemma jossain pikkujouluissa.

Seuraavana aamuna Hanski ja Tuula pakkasivat kassit ja minut autoon ja taas lähdettiin autoilemaan. Meni siinä ainakin tunti, kun lopulta pysähdyttiin. Kurkkasin tietenkin heti, että mihin tultiin ja olipa melkonen yllätys. Oltiin mökillä!!! Alko tulee kauhea kiire ulos autosta ja lopulta, kun takakontin ovi aukes niin lähin ku raketti ulos. Sielä mä sitten temmelsin lauantain ja sunnuntai-aamun. Ja Hanski aina välillä syötti mulle kaikkia herkkuja, joita en muuten saa keneltäkään muulta. Sunnuntaina tultiin sitten takas Tuulalle ja Hanskille. Isäntä ja emäntäkin tuli lopulta takasin reissuiltaan. Olivat kuulemma olleet jossain Porvoossa. Koskahan mennään ens kerran taas mökille. Toivottavasti emäntä ja isäntä tulee sillon mukaan!