Nyt on sitten palauduttu näyttelyn jälkeen takaisin arkeen. Isäntä käytti mua maanantaina eläinlääkärillä, kun takatassun anturassa on kuulemma jotain. Mutta se eläinlääkäri sano, ettei tartte tehdä sille mitään. Ei sille munkaan mielestä mitään pitäis tehdä, kun ei se tassu ole yhtään edes kipeä. Mutta silti isäntäväki pistää mulle semmosen tötterön päähän, kun jään yksin. Ja sitten aina lenkin jälkeen ne suihkuttaa jotain ainetta siihen anturaan. Eipä se paljon muuten haittaa, mutta se tötterö on kyllä todella typerä kapistus. Onneksi emäntä tänään unohti laittaa sen lähtiessään töihin. Sitten eilen emäntä vielä putsas mun korvat. Se se vasta onkin inhottavan tuntusta. Eilen päätin kokeilla vaihteeksi semmosta taktiikkaa, että kun emäntä laitto mut kyljelleen maahan, niin mä vaan makasin paikallani. En edes yrittänyt sulkea korvaa (aika kätevä temppu muuten). Vähän emäntä oli ymmällään. Mutta alkujärkytyksen jälkeen, se sai hoidettua hommansa kyllä aika pikasesti. Joten saatan kokeilla tätä taktiikkaa joskus toistekin.

Täytynee tässä ruveta seuraamaan josko se Tarja tulisi kohta hakemaan mua ulos...