Hei taas,

käytiin emännän kanssa uudestaan siellä samassa paikassa Riksussa. Tehtiin taas samat tottistemput, ku viimeksi ja sain kokeesta ykköstuloksen. Nyt on jo pisteet unohtunut. Koe kun oli 6.5. Vielä kuulemma pitäis yhdestä kokeesta saada se ykköstulos ja saisin tittelin TK2. Mutta me ollaan viimeaikoina oltu tosi paljon siellä tontilla. Mä olen nyt saanut uuden toimenkuvan raksavahtina. Joten ei ehkä keretä kokeisiin enää tänä kesänä. Siellä raksalla tapahtuu kaikkea kummaa. Aika paljon joudun olemaan kytkettynä konttiin. Kerran kun pääsin vapaaks, menin moikkaa emäntää, joka heilu semmosen hassun kepin kanssa. Se hakkasi sillä kepillä puupöllejä. Emäntä moikkas mua ja käski pois. Mä lähin menee, mutta päätin kuitenkin mennä takas mamman luo ja samalla emäntä löi sillä kepillä pölliä ja se pölli hajos kahteen osaan ja se toinen puoli hyppäs mun päähän. Vähän mä järkytyin. Menin parin metrin päähän kattelee mammaa ja sit menin pois. Emäntä kuitenkin kutsu mut luokseen ja rapsutteli hetken ja tarkasti mun silmät. Sit se käski mut istuun muutaman metrin päähän, itseään vastapäätä ja otti sen kepin taas käteen. Mä meinasin ottaa hatkat, mutta emäntä käski pysyy paikalla. Sit se kumautti sillä kepillä pölliä ja se halkes. Tällä kertaa se ei hypännytkään mun niskaan, vaan tippui siihen emännän eteen. Sit sain luvan mennä. Katsoin silti parhaaksi vältellä tuota kohtaa tontista. Lopulta kun emäntä poistui alueelta kävin vähän tutkimassa, mutta ei sieltä löytynyt mitään epäilyttävää eikä mitään sattunut. Siellä tontilla ihmiset liikkuu paljon ja kantelee juttuja ympäriinsä. Viimeaikoina ne on paljon kannelleet semmosia harkkoja. Eka ne kanto ne ja teki niistä sellasen hassun kujan ja laitto sinne sisäreunoihin muovia. Sit tuli sellanen iso auto, josta valu ainetta, jota sanottiin betoniksi. Ne sitten valutti sen betonin sinne kujiin. Sitten parin päivän päästä ne otti ne harkot pois sieltä ja se betoni oli kovettunut. Eilen ne alko sitten kasaamaan niitä harkkoja sen betonin päälle. Mä jouduin melkeen koko illan olee kytkettynä. Onneks ne aina ennen kotiin lähtöä kerkee hetken leikkii mun kanssa. Aika tylsää on raksavahdin homma. Ja vähemmän siellä metsän keskellä on vahdittavaakaan...

1242390007_img-d41d8cd98f00b204e9800998e