Sain tämmösestä blogista vinkin tolta naapurin Fanilta ja aattelin itekin kokeilla, kuin tämmönen toimii. Eipä tämä nyt ainakaan tähän mennessä kovin vaikeeta ole. Joten kaippa sitä sitten olisi hyvä esitellä itsensä. Eli nimi on Cia ja olen merkkivärinen hovawart. Yleensä vietän päivät loikoillen kotona, kun emäntä ja isäntä ovat töissä. Tosin välillä naapurin Tarja ja Fani tulevat hakemaan minua ulos kesken päivän ja se onkin tosi kivaa. Silloin pääsee juoksentelemaan Fanin kanssa grillipaikkaa ympäri ja päiväkin menee ohi nopeasti. Kun isäntä ja emäntä tulevat kotiin, on hirveän hauskaa juosta niiden jalkojen välistä. Siinä saa välissä hyvin rapsutuksia. Joskus me lähdetään iltaisin metsään. Siellä on kummallisia ihmisiä, kun ne eksyvät sinne metsään joka kerta, kun sinne menevät (vaikka ei kovin iso metsä olisikaan). Ja minun pitää ne sitten etsiä. Tosin se on kyllä hirmu kivaa touhua ja olen aina ihan neliveto päällä menossa heti kun autosta ulos vaan päästävät. Ja koko homman kruunaa se, että kun löydän ihmisen sieltä metsästä, niin se antaa aina mulle jotain herkkua.

Nyt täytyy tässä lopetella, mutta palailempa taas astialle, kun kerkeän koneen ääreen. Hei hei!

P.S. Laitoin vielä tohon alas kuva ittestäni.

241897.jpg