Moro pitkästä aikaa! On touhuiltu raksalla sen verta, että ei oo oikein kerennyt kirjottelee. Ja toisaalta ei ole oikeen ollut mitään kirjottamisen aihettakaan...päivät kun menee aikas samaa rataa viikosta toiseen. Mulle alkais tää raksaprojekti jo vähän riittää. Mutta kai siel on vaan viihdyttävä kun emäntä ja isäntä siellä päivät pitkät pakertaa. Lauantaina Jaana kävi hakee mut ja emännän ajelulle. Se oli aika pitkä reissu. Välillä pysähdyttiin johonkin. Oli aika pimeetä niin en nähnyt mihin. Jaana ja emäntä kävi jossain tupeksimassa. Lopulta emäntä kävi hakee mutkin mukaan ja käytiin pyörähtää jonkun miehen ja naisen luona. Siellä tuoksui toiset koirat. Se mies ja nainen katteli ja rapsutteli mua ja sit me lähettiin ajelee kotiin. Oli jo aika myöhä, kun päästiin kotiin. Olipahan vähän vaihtelua raksakoiran arkeen. Tänään lopeteltiin vähän aiemmin jonkun motivaatiopulan takia...en sit tiiä mikä se on. Mut alkaa se paikka jo vähän talolta näyttää. Ne on laittanut sinne vihreitä lautoja ulkopuolen seiniin ja sisälle ne on värkännyt sinne tänne seiniä.Niitten sisään ne pistää jotain mitä ne sanoo villaks. Mä tiedän, et villasta tehdään sukkia. Villasukat on tosi kivoja...niinku sukat yleensäkin. Se seinien villa on vähän erilaista. Sen päällä on kyllä hyvä maata, siinä on lämmin...emäntä ei vaan oikeen tykkää. Mä tänään autoinkin emäntää villottaa. Oisin laittanut kuvan tänne, mut ne unohti kameran raksalle. Sit mä pariin kertaa kiikutin mittaa emännälle, kun se aina unohtaa sen lattialle. Koitin mä sille välillä viedä sen kassista löytynyttä villasukkaakin, että jos se kelpais...tai jos leikittäis...Sit ku hain sen laukusta sen lompakon, niin sit se nosti laukun pöydälle. Se alkaakin olee meitin ruoka-aika...täytyy mennä norkoo tonne telkkarin eteen...jos noi kaksjalkaset tajuais ruokkia mut.