


Ja sunnuntaina me käytiin uimassa ja Jaanalla oli taas kamera mukana. Nyt sillä oli vähän pienempi kamera, kun yleensä. Ja sen kanssa se sitten läträs meidän muiden kanssa siellä vedessä. Tässä yksi otos uimareissusta:

Oli tosi kiva viikonloppu. Kiitoksia Jaanalle paljon seurasta ja loistavista kuvista!
P.S. Lisäsin muuten tuohon toko-kertomukseenkin pari Jaanan ottamaa kuvaa.
Kommentit