Hei taas! Tässä onkin taas tovi mennyt viime viesteistä, mutta on taas ollut paljon menoja. Kahtena viikonloppuna ollaan oltu mökillä ja sitten ollaan treenailtu tottista ja välillä jälkeäkin. Viime viikonloppuna lähdettiinkin mökille jo torstai-iltana ja Annu tuli kans meiän mukana. Kelit ei ollut kovin hyvät, mutta piti käydä silti vähän pulahtamassa. Mä löysin jonkun mun vanhan luun sieltä pihalta ja ajattelin, että se pitää pistää vähän parempaan jemmaan. Kattelin vähän ympärilleni ja yhden koivun vieressä näytti olevan hyvä paikka. Vähän kuopsuttelin multaa ja tökkäsin sen luun koloon. Jaahas! Nyt pitäisi sitten saada vähän jotain peitoksi. Vieressä ollut muovipala ei oikein toiminut, joten kekkasin, että onhan siinä sitä multaa. Nokalla sitten aina työntelin multaa luun päälle. Tässä vaiheessa alkoi vähän häiritä, kun emäntä hirnuu parin metrin päässä. Otin luun pois ja menin rantaan. Isäntäkin liitty nyt emännän ja Annun seuraan. Aloin taas luunpiilotushommiin. Välillä aina kurkkasin taaksepäin, että seuraako ne mun touhuja. Mutta niillä näytti olevan joku oma juttu, kun ne aina tuijotti ylöspäin, kun mä kurkkasin taakse. Tuli kuitenkin sellanen fiilis, että ne katto kumminkin ja vein luun taas pois. Lopulta en jaksanut enää jemmailla luuta ja jätin sen yöksi pihalle, kivetykselle.

Perjantai-iltana mökin pihaan ajo auto ja sieltä tuli ulos ihmisiä. Mä tietysti ilmotin niistä heti ja lähin vastaan. Ne oli kaikki vähän outoja alkuun ja mä yritin komentaa niitä pois, mutta sitten mä aloin muistaa että nuo kaks on ollut kylässä meillä kotonakin. Ja ne tais leikkiäkin mun kanssa sillon. Sitten sitä porukkaa alko tulee siihen malliin, että ei niitä huomannut enää ilmotellakaan. Eikä ne pahoja ollut. Kova ääni niistä lähti, mutta sainpahan tarpeekseni kepin heitosta reissun aikana. Sunnuntaina olinkin sitten ihan poikki.

Maanantaikin meni lepäilyksi, mutta tiistaina lähdettiin emännän kanssa tottistreeneihin. Parin lepopäivän jälkeen oli kiva tehdä juttuja emännän kanssa ja tottistelut sujuikin hyvin. Myös tiistaina mentiin totistelemaan. Tällä kertaa paikalla olikin vähän enempi porukkaa kuin yleensä. Ja ne muut koirat oli ihan erinäkösiä kuin minä. Tiistaina virtaa oli vähän enemmän. Enkä oikeen jaksanut keskittyä koko aikaa, mutta ei me keretty kauheesti juttuja tekemäänkään. Jaana oli mukana maanantaina ja tiistaina. Se otti myös vähän kuvia. Osa kuvista löytyy osoitteesta: http://www.kenneldamirazin.com/omatkuvat/omatkuvat.php. Pääsin tiistain treenien jälkeen leikkimään kahden mittelin, Pullan ja Akun kanssa. Kyllä taas vauhtia riitti. Varsinkin sen jälkeen, kun tipahdin puoliksi järveen (pää edellä, tietenkin), enkä meinannut päästä pois. Tiistainen treeni kuulemma liittyy johonkin BH-kokeeseen, johon me aletaan nyt kuulemma treenaamaan. Saas sitten nähdä mikä se BH-koe on.