Hei taas!

Ja hyvä kesää kaikille! Parina viime viikkona on ollut niin lämpimät kelit, että porukat on vienyt mua välillä uimaan. Yhä ihmettelen miksi en jo ekana kesänä tajunnut uimisen mukavuutta. Ekana kesänäni vain kahlailin ja heti, kun tassut ei meinannut osua enää pohjaan niin käännyin takasin rantaan. Viime kesänä sitten hiffasin, että kylhän mää pysynkin pinnalla. Ja siitä lähtien olen sitten hakenut kepit ja pallot järvestä ihan niin pitkältä, ku nuo ihmiset ovat niitä jaksaneet heitellä. Tänä kesänä olen sitten keksinyt laiturilta hyppäämisen ilon. Tekniikan ku taitaa niin sen voi tehdä ihan kastelematta päätään. Järvestä tullessani juoksen yleensä lähimmän ihmisen luo ja ravistelen suurimmat vedet turkistani. Mukava katsella samalla, kun ihmiset juoksevat ja väistelevät mua...=)

Multa on alkanut karvat taas tippuu ja emäntä hulluna yrittää mua harjata, jotta ei joutus niin usein imuroimaan. Mutta joutuu se silti pari kertaa viikossa imurin varteen tarttumaan. Samalla se höpisee, että mun pitäs kasvattaa ne karvat sitten pian takasin, kun ollaan elokuussa menossa näyttelyihin. Näyttelyissä ei ollakaan tänä vuonna käyty ku kerran. Mutta ilmeisesti syksyllä mennään pariin näyttelyyn elokuun näyttelyiden lisäks. Ja syksyllä mennään myös hoffien pk-rotumestiksiin, jos ei mitäään kummallista satu. Eli kaikennäköstä on tulollaan loppukesästä alkaen...