Oltiinkin eilen illalla jollain kentällä harjottelemassa kaiken maailman juttuja. Aika usein mun piti tulla ihan emännän viereen istumaan ja siitä sitten yleensä lähdettiin vieri vieressä käppäilemään. Harmitti vaan, kun olis ollut hyviä hajuja, mutta piti vaan toljottaa emäntää siinä kävellessä. Tosin sain siitä kyllä namiakin palkaksi, joten ihan mielellänihän minä sitten kuitenkin. Välillä emäntä pysähty ja sain nameja, jos istahdin saman tien siihen viereen. Ei se niin kovin vaikeaa ollut. Ollaan kuitenkin harjoteltu samoja juttuja aiemminkin. Tosin parissa kohtaa meinas mennä pasmat sekasin, kun emäntä käski kesken kävelemisen istumaan ja jatkoi kuitenkin itse matkaa. No minä tietenkin ensin yritän istumaan, mutta kun se emäntää menee jo edellä niin peräänhän sitä piti lähteä. Mutta en mä ois saanukkaan lähtä perään. Mä en sitä hommaa oikein meinannu tajuta ollenkaan. Millon pitää mennä mukana ja millon jäädä. Mutta sitten emäntä tajus sanoa istu-sanan jälkeen paikka. Ja sitten oltiin taas kartalla. Se paikka kuulemma vielä häivytetään jossain välissä. Mitäköhän sekin tarkottaa??!

Siellä kentällä oli muitakin. Ja ne kaverit oli aikas saman näkösiä, kun minä. Vaikkakin vähän erivärisiä. Kaksi oli ihan blondeja ja yksi oli ihan kokonaan musta. Mä oisin vähän halunnut leikkiä niiden kanssa, mutta piti tehdä töitä. Sitten lopuksi se yksi täti halusi, että mä haukun ja antoi siitä namia! Kotona porukat kyllä yleensä kieltää haukkumisen, joten se oli vähän kummallista. Mutta kyllähän minä haukkua voin. Varsinkin jos siitä kaiken lisäksi saa juustoa.