Nyt se vasta myrkyn lykkäs. Ne on pistänyt mut saikulle! Perjantaina isäntä ja emäntä heitteli mulle pari kertaa palloa. Kerran kun olin hakemassa sitä, niin nipisti tassusta. Vähän aikaa joutu ontuu, mutta ei siinä kummempaa. No isäntäväki yht äkkiä lähtee viemään sisälle ja sisällä näpertelee mun tassun kimpussa. Leikkaavat vielä kynsiäkin siinä samalla ja suihkuttelevat jotakin ainetta. Sitten ne soittelee puhelimella ja välillä tuijottavat mun tassua. Lopulta ne laittaa mun tassuun isännän tennissukan. Vähän kummaa touhua. Varsinkin kun se isännän sukka on ihan liian iso. Ja vaikka ne teippas sen sukan mun jalkaan, niin mä sain sen silti ihan helposti pois jalasta. Sitten emäntä vaihtoi sukan pienempään ja se teipattiin pariin otteeseen mun jalkaan. Ajattelin sitten, että taidan päästä helpommalla, kun annan sukan olla. No sitten oltiin lähdössä ulos iltapissalle, niin arvatkaa mitä ne sitten pisti mun tassuun!? Muovipussin! No sehän hajos ulkona heti. Yöks ne sitten laitto mulle sukan lisäksi kaulurin.
Tosin se alkaa käymään mulle pieneks, koska saan sukan silti jalasta...=)

Lauantai-aamuna lähdettiin sitten, tassu varustettuna sukalla ja kahdella muovipussilla, autoilemaan. Pysähdyttiin parissa paikassa ja sitten tultiin mun kasvattajan luo. Siellä se Eija katto vähän mun tassua ja sano, että näyttää ihan hyvältä. Tosin tassua kuulemma pitää suihkutella edelleen ja pihalla tassu pitää suojata. Lenkkeily ja riekkuminen on kuulemma kanssa kielletty! Mä en kyllä tajua yhtään miksi, koska mun mielestä tassu on ihan kunnossa. Sitten kun tassua oli taas hetken aikaa tutkittu laitettiin siihen KURARUKKANEN! Mä kyllä yritin sanoa, että tää menee nyt vähän liian pitkälle. Kakaroitten vermeitä aletaan pukemaan koiraraasulle. Mutta sen ne vaan kylmästi sito tassuun ulkoilun ajaksi. Tosin täytyy kyllä myöntää, että mukavempi se on kuin ne muovipussit.

Lauantaina olis ollut tosi kaunis keli, joten kyllä harmitti tuo tassu. Olisin paljon mieluummin lähtenyt metsäretkelle, jos vaikka naapurit olis lähtenyt mukaan. Onneks isäntäväki yrittää keksiä mulle vähän aivojumppaa. Emännän kanssa harjotellaan istumista, maahanmenoa ja seisomaan jäämistä sisällä. Isäntä taas jemmailee keppejä ympäri kämppää ja antaa mulle namia aina kun tuon sille yhden. Joten eiköhän tämä tästä.